(Ne) Kendros Ovens Ingress istorija

Vertimas:

K. Ovens: Ingress Prime yra naujo judėjimo žaidimuose dalis, prijungdamas mobilią socialinę patirtį prie plačios panardinančios išgalvotos imitac…

<vaizdą pertraukia trukdžiai, ekrane pasirodo P. A. Chapeau, panašu, kad tai tas pats įrašas, kurį (jo dalis?) Vendė žiūrėjo antrame Dunraven seanse; epizodai, kurie buvo antro seanso vaizdo medžiagoje, pažymėti kita spalva>

PAC: Mano vardas P. A. Chapeau, aš esu tiesos ieškotojas, tyrinėtojas, siekiantis atskleisti paslaptis apie XM, Ingress ir Niantic projektą. Štai ką jums reikia žinoti. Taigi, aš jus sugrąžinsiu į pradžią.

Prieš kurį laiką Amerikos žvalgybos agentūra NIA, dirbanti marginalių mokslinių tyrimų srityje, sukūrė idėjų kalvę neseniai atrasto kvantinio fenomeno, egzotinės materijos (XM), tyrimui. NIA įtarė, kad XM veikia žmonių elgesį, todėl jie surinko įvairiapusę komandą: menininkus, mokslininkus ir akademikus – jai ištirti. Šią idėjų kalvę jie pavadino Niantic projektu.

NIA visada pavadina savo projektus nuskendusių laivų vardais, kas galėtų pamanyti.

Niantic projektas sukūrė skenerį, kurį mes dabar žinome pavadinimu Ingress, XM aptikimui ir panaudojimui. Jį naudodami jie aptiko, kad XM egzistavo šalia mūsų jau labai ilgą laiką ir į mūsų pasaulį patenka per ypatingas vietas, vadinamas portalais. Žmonės jaučia portalus, ir jau milijonus metų žymi juos meno kūriniais, stato tose vietose šventyklas ir paminklus, bet jie niekada nežinojo, kodėl tai daro. XM sraute yra signalas. Signalas, kuris veikia žmogaus smegenis. Kai kuriuos jis gali įkvėpti ir pažadinti kūrybingumą, kiti… jie jaučia XM kaip baimę ir nepasitikėjimą. Susiformavo dvi frakcijos, kurios skiriasi tuo, ką jos mato XM – grėsmę ar galimybę. Apšviestieji mato XM kaip naudingą jėgą, kuri mus įkvepia ir kuri pakylės žmoniją į jos gryniausią būseną. Pasipriešinimas XM mato kaip priešišką kišimąsi į mūsų protą, kaip kažką, nuo ko reikia gintis, kol negalėsime to panaudoti mūsų pačių sąlygomis.

O Niantic projektas, jis nesibaigė geruoju <antros sesijos vaizdo įraše ši frazė buvo kitoje vietoje>. XM skeneris pakliuvo į rankas plačiajai visuomenei ir pasklido. Jie nutarė tai nuslėpti, užmaskuodami skenerį kaip žaidimą Ingress. Skamba pažįstamai?

O tada įvyko Apreiškimo naktis. Eksperimentas, kuris pakrypo bloga linkme. Visi tuo metu buvę laboratorijoje buvo apšvitinti pavojingai didelėmis XM dozėmis. Du tyrėjai – Devra Bogdanivič ir Rolandas Džarvis – bandė pabėgti, bet NIA saugumo pajėgos juos pasivijo Ciuriche. Nuskambėjo šūviai ir buvo aukų.

Tai kas gi belieka jums ir man? Jūs turite du pasirinkimus. Galite ir toliau apsimesti, kad žaidžiate žaidimą, išsirinkti pusę, užiminėti portalus, kurti XM laukus… ir ties tuo baigti, jums niekada nereikės galvoti apie savo veiksmų ir pasirinkimų pasekmes. Arba galite suprasti, kad pasaulis aplink jus yra ne toks, koks atrodo. Čia joks ne žaidimas. Yra sąmokslas, kuris gali nulemti mūsų ateitį, ir jei norite sužinoti daugiau, jūs turite tapti tuo, kas esu aš – tiesos ieškotoju.

<~15 sek. tyla, ekranas tamsus, pasigirsta trukdžiai>

Moters balsas: Tai Kendra. Aš įvertinau šį klausimą šimtais aspektų. Mes nebegalime to sustabdyti. Džinas nebetelpa atgal į butelį. Mums liko vienintelė korta, bet ji gera. Neigimas neveiks. Vietoje to pasislėpkime visiems prieš akis. XM, skenerio nutekinimas, Nušvitimas, Pasipriešinimas – priimkime visa tai. Įtikinkime pasaulį, kad tai tik žaidimas, tai išgalvota. Jei mes tai padarysim, jūs ne tik išgyvensit, jūs suklestėsit. Jūs gausit daugiau duomenų tyrimams, nei sugalvosite ką su jais daryti. Ir taip išlošite laiko išsiaiškinti kaip suvaldyti Adą ir Džarvį. Pasitikėkite manimi. Tai mano darbas. Aš galiu jus apsaugoti.

Vyro balsas: Gerai Kendra, aš patikėsiu. Darysime kaip tu sakai. Ko tau reikės?

<trukdžiai, galbūt Morzės kodas, įrašas baigiasi>

Kendra Ovens. Pasakojimo valdymas, NIA. Be jokios abejonės, ji yra mūsų visatos Keno Ovenso antrininkė. Prisiminkime 2017 metų rugsėjį: Kenas Ovensas, 49 metų viešųjų ryšių specialistas rastas nužudytas Kenedžio menų centre Vašingtone. K. Ovensas (1218) buvo tas žmogus, kurį politikai ir agentūros kviesdavo į pagalbą kai reikėjo „perrašyti pasakojimą“. Tai jis sugalvojo užmaskuoti Ingress skenerį kaip žaidimą ir padėjo NIA užglaistyti Apreiškimo nakties pasekmes. PACv1.0 atsiliepė apie jį neutraliai:

Jis nebuvo blogas vyrukas. Tiesiog natūralus tiesos ieškotojo priešininkas. <…> Tokiam žmogui kaip Kenas Ovensas tiesa buvo jausmas, o ne faktas. Faktai buvo iššūkis – kažkas, ką smagu apžaisti.

Taip ir neišspausdintame straipsnyje apie Keno Ovenso mirtį yra keletas įdomių pastebėjimų: nebuvo rasta jokių vaizdo įrašų su juo nuo tos dienos, kai jis paliko NIA iki buvo surastas jo kūnas (iš NIA laikų taip pat neturime jokių jo atvaizdų), taip pat, tai, kad nebuvo jokių giminių, todėl įtariama, kad jis galėjo turėti kitą tapatybę.

Kendros veidą keičiant P. A. Chapeau įrašui trukdžiuose sumirga glifų seka „want seek truth“.

 

Į elektros tinklo schemą panašūs brėžiniai tikriausiai simbolizuoja XM sraute slypintį signalą. Žali ir mėlyni MRT vaizdai paryškina smegenų stritis, kurias tariamai sužadina XM poveikis.

Parodomos dalys dokumento, apibūdinančio Apreiškimo naktį (viso teksto nesimato). Vertimas:

Apreiškimo naktis

Didelės XM dozės poveikio incidentas

Plėtojant tyrimą idėjos darėsi vis įdomesnės. Niantic projekto mokslininkai ir menininkai zondavo paslaptingą atradimą: egzotiškąją materiją – XM. Kiekvienas atskleistas sluoksnis buvo vis labiau bauginantis ir viliojantis. Tarp-dimensinė medžiagos forma. Kurioje užkoduotas signalas. Kuris sąveikauja su žmogaus smegenimis. Kuris sukelia įkvėpimą ir kūrybingumą. Ir baimę.

Jų idėjos atvedė prie didesnės galios valdyti XM. Ingress skeneris. Rezonatoriai. XM užtaisai. Energijos kubai.

Oliveris Linton-Vulfas – genialus, bet kaprizingas <mokslininkas(?)> – pradėjo savo naujo energijos kubo bandymus. Bet kažkas pakrypo ne taip. Dėl nežinomų priežasčių Niantic patalpos buvo užtvindytos XM. Po to sekė atradimų naktis.

<toliau matomi tik fragmentai>

…atskleidė paslaptis…

…amžiams pakeitė…

Šiame įraše pagaliau pamatome ryškesnį Devros Bodganovič ir Rolando Džarvio atvaizdą.

Nors P. A. Chapeau teigia, kad Ciuriche buvo žuvusių, stebėjimo kamerų įraše matome, kad į greitosios pagalbos automobilį keliamas žmogus (pagal sudėjimą – vyras) judina rankas.

Kai PAC sako „čia ne žaidimas“, ekrane sumirga glifų seka „truth sustain <ilgesnė pauzė> peace/harmony“.

Tai su kuo gi pabaigoje kalbasi K. Ovens (Prime)?  Priminsime, kad 1218 visatoje K. Ovensas „slapstymosi rampų šviesoje“ metodiką derino su direktore J. Ni ir saugumo vadovu D. Filipsu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *